domingo, 13 de marzo de 2016

FALTRIQUEIRA

FALTRIQUEIRA é un grupo musical feminino que surxiu no veciño Pontedeume a principios dos anos 90.

A traxectoria destas rapazas comeza na Asociación folklórica e cultural Orballo. O grupo está composto por voces femininas modernas, pero respectando a música tradicional galega.

Descubrín este grupo cando andaba a buscar o tema "A saia de Carolina" e, escoitando máis cancións delas, dinme conta de que me gustaba a forma de interpretar que tiñan e as súas cancións me facían recordar a miña infancia.

 
De todas as cancións que cantan estas rapazas a miña favorita é "A saia de Carolina" porque é a canción que a miña avoa me cantaba cando era pequena.







Outra canción que descubrín gracias a elas foi "Corpiño xeitoso" do ferrolán Andrés do Barro (o primeiro e único que conseguiu levar a número un unha canción en galego en plena dictadura franquista)










No hay comentarios:

Publicar un comentario